שיווק בעידן דיגיטלי

בשנים האחרונות ניתן לראות כי השיווק הדיגיטלי הולך ותופס תאוצה ולעיתים אף עוקף את השיווק המסורתי. מה זה שיווק דיגיטלי? מה ההבדל בינו לבין שיווק מסורתי? כל אלו ועוד במאמר שלפניכם.

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי היא צורת השיווק המודרנית והיעילה ביותר שיש כיום. הדבר החשוב ביותר שקרה בעידן השיווק הדיגיטלי – הוא שכל אחד ואחת יכולים להיות משווקים של המוצרים/השירותים שלהם. עיקר השיווק הדיגיטלי מתקיים בפלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק) ובמנועי חיפוש (כגון גוגל ויוטיוב), אך ישנם ערוצים נוספים רבים לשיווק לוקלי וגלובלי כגון משפיענים, פודקאסטים וכדומה.

מה ההבדל בין שיווק דיגיטלי לשיווק מסורתי?

שיווק דיגיטלי ושיווק מסורתי, מתבססים על אותם עקרונות שיווקיים חשובים – הבנה וניתוח של מוצר, שוק, מתחרים, עקרונות וכו'. הדבר העיקרי שמבחין ביניהם הוא אופן ואיכות ההגעה לקהל המטרה. שיווק דיגיטלי, מאפשר הגעה מדויקת יותר לקהל, תוך טירגוט מאפיינים ספציפיים וייחודיים שלו. לעומת שיווק מסורתי, שבו אנו מפרסמים לכלל האוכלוסייה (באמצעות פרסומות בטלוויזיה/רדיו/שלטי חוצות), באופן שלא מגיע בצורה מדויקת וספציפית לקהל היעד. 

מה צריך כדי להיות משווק דיגיטלי טוב?

תחום השיווק הדיגיטלי, הוא תחום מעניין וכדי להיות משווק דיגיטלי מעולה – צריך להיות איש מקצוע מיוחד. מכיוון שמצד אחד – יש מיומנויות בסיס שכל משווק דיגיטלי טוב צריך להבין בהם, בדומה לשיווק מסורתי. ומצד שני, זהו תחום מאוד דינמי ומשתנה, שבשביל להיות מומחה בו – צריך להמשיך ללמוד ולהתעדכן באופן תדיר מכיוון שהפלטפורמות משתנות, הערוצים מתחלפים ומה שנכון ורלוונטי להיום – לא בהכרח יהיה רלוונטי מחר. זהו עולם שבשביל להיות מצוין בו, צריך להיות בלמידה מתמדת. 

שתף:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסטים נוספים

יום הולדת

המנעול ייפתח רק כאשר יוזן הצופן הנכון פתחי נעילה שגיאה רצינית, דברי דחוף עם אורי!

לקריאה »
Ori

ניהול מדיה חברתית

למה ניהול נכון של המדיה החברתית בעסק הוא כל כך חשוב וקריטי? מה התפקיד של המדיה החברתית בעידן של היום? אילו רשתות הכי פופולריות? – כל התשובות לשאלות הכי קריטיות של התקופה!

לקריאה »
Ori

3 עקרונות למיתוג מנצח

המיתוג העסקי הוא כרטיס הביקור של העסק שלנו. תהליך מיתוג נכון ומקורי, הוא קריטי להצלחה ולצמיחה העסקית. במאמר זה נלמד מה העקרונות החשובים ביותר בכדי להבטיח שהעסק שלכם ייראה מצוין וייתפס בתודעה של הלקוחות בצורה אפקטיבית – כבר מהיום הראשון!

לקריאה »
Ori

שיווק בעידן דיגיטלי

בשנים האחרונות ניתן לראות כי השיווק הדיגיטלי הולך ותופס תאוצה ולעיתים אף עוקף את השיווק המסורתי. מה זה שיווק דיגיטלי? מה ההבדל בינו לבין שיווק מסורתי? כל אלו ועוד במאמר שלפניכם.

לקריאה »

רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים להמשיך להתעדכן בפעילות שלנו? התוכן שלנו מעניין אתכם? הכניסו את המייל שלכם ואנחנו מבטיחים לשמור אתכם בלופ!